متن زیبا درباره مردان از زبان یک زن ایرانی
مطالبی درمورد عاشقان واقعی از لیلی ومجنون . عکسهای جدید شبنم قلی خانی , عکسهای نایاب شبنم قلی خانی , عکسهای شبنم قلی انی , بیوگرافی شبنم قلی خانی , عکسهای بازیگران سینما , عکسهای الناز شاکردوست , عکس , فیلم , الناز شاکردوست , عکسهای هنرمندان , عکسهای سینا , عکسهای بازیگران زن , عکسهای بازیگران زن ایرانی وخارجی , عکسهای بازیگران خارجی , عکسهای بازیگر زن , بازیگر زن , الناز , شاکردوست , عکس هندی , فیلم هندی ,دانلود جدیدترین آهنگها..

دو شنبه 16 شهريور 1394
ن : derali

متن زیبا درباره مردان از زبان یک زن ایرانی

متن زیبا درباره مردان از زبان یک زن ایرانی

 این نوشته از وبلاگ خانمی به‌ نام “مژگان” برداشته شده، به نظرم خیلی جالبه، اونهم از یک خانم ایرانی !!  

یک وقت هایی فکر میکنيم مرد بودن، چقدر می تواند غمگین باشد!!،

هیچ کس از دنیای مردانه نمی گوید… هیچ کس از حقوق مردان دفاع نمیکند… هیچ انجمنی، با پسوند «… مردان» خاص نمیشود…!!، مرد ها نمادی مثل رنگ صورتی ندارند…

این روزها، همه یک بلند گو دست گرفته اند و از حقوق و دردها و دنیای زنان می گویند. در حالی که حق و درد و دنیای هر زنی یکی از همین مردها است. یکی از همین مردهایی که دوستمان دارند. وقتی میخواهند حرف خاصی بزنند هول می شوند. حتی همان مرد هایی که دوستمان داشتند ولی رفتند… یکی از همین مرد های همیشه خسته. از همین هایی که از ۱۸ سالگی دویدن را شروع میکنند. و مدام باید عقب باشند. مدام باید حرص رسیدن به چیزی را بخورند. سربازی، کار، در آمد، تحصیل…مسئوليت زندگي…حفظ ناموس… همه از مرد ها همه توقعی دارند. باید تحصیل کرده باشند. پولدار، خوشتیپ، قد بلند، خوش اخلاق، قوی… و خدا نکند یکی از اینها نباشند !!!

ما هم برای خودمان خوشیم !

مثلن از مردی که صبح تا شب دارد برای در آمد بیشتر برای فراهم کردن یک زندگی خوب برای ما که عشقشان باشیم به قولی سگ دو می زند، توقع داریم که شبش بیاید زیر پنجره مان ویالون بزند و از مردی که زیر پنجره مان ویالون می زند توقع داریم که عضو ارشد هیات مدیره ی شرکت واردات رادیاتور باشد !! توقع داریم همزمان دوستمان داشته باشند، زندگی مان را تامین کنند، صبور باشند و دلداریمان بدهند، خوب کار کنند و همیشه بوی خوب بدهند و زود به زود سلماني بروند و غذاهای بد مزه ی ما را، با اشتیاق بخورند . با ما مهمانی هایی که دوست داریم، بیایند و هر کسی را که ما دوست داریم دوست داشته باشند.دموده نباشن…گير ندن…!!،غيرتي نباشن…!!!،روشنفکر باشن…!!، دوست های دوران مجردیشان را فراموش کنند، و “نان استاپ” توی جمع، قربان -صدقه مان بروند، هیچ زن زیباتری را اصلن نبینند، حتی یک نخ هم سیگار نکشند، باپاي خسته و دل مضطرب پا به پاي خانم ها تو بازارا بچرخن…!، و……………………..

مرد ها دنیای غمگین صبورانه ای دارند.

بیایید قبول کنیم. مرد ها صبرشان از ما بیشتر است. وقت هایی که داد میزنند وقت هایی هم که توی خیابان دست به یقه می شوند وقت هایی که چکشان پاس نمیشود وقت هایی که جواب اس ام اس شب به خیر را نمیدهند ، وقت هایی که عرق کرده اند وقت هایی که کفششان کثیف است تمام این وقت ها خسته اند و کمی غمگین. و ما موجودات کوچک شگفت انگیزه غرغروی بی طاقت را هم ، دوست دارند. دوستمان دارند، و ما همیشه فکر میکنیم که نکند من را برای خودم نمیخواهد؛ برای زیبایی ام میخواهد !! نکند من را فقط برای شب هایش میخواهد ؟ نکند من را برای چال روی لپم میخواهد ؟

در حالی که دوستمان دارند؛ ساده و منطقی… مرد ها همه دنیایشان همین طوری است. ساده و منطقی… درست بر عکس دنیای ما !!!

بیایید بس کنیم. بیایید میکرفون ها و تابلو های اعتراضیمان را کنار بگذاریم. من فکر میکنم مرد ها، واقعن مرد ها، آنقدر ها که داریم نشان میدهیم، بد نیستند !!

مردها دلشان زنی میخواهد، وفادار؛ که کنارش آرامش داشته باشند. فقط همین. کمی آرامش در ازای همه ی فشار ها و استرس هایی که برای خوشبخت کردن ما تحمل میکنند. کمی آرامش در ازای قصر رویایی ای، که ما طلب میکنیم… بر خلاف زندگی پر دغدغه ای که دارند، تعریف مردها از خوشبختی، خیلی ساده است.

(( ” میم ” مثل ” مرد ” ))

سلامتی همه مردای با معرفت…

نشر کنید، تا همه بخوانند… بخدا مردها هم ” دل ” دارند…..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مطالب عاشقانه، ،
:: برچسب‌ها: متن عاشقانه, مطالب عاشقانه, متون عاشقانه, عاشقان واقعی,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقان واقعی و آدرس eshgh200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.