موسیقی متن و تیتراژ فیلم فرانسوی آملی Amélie
مطالبی درمورد عاشقان واقعی از لیلی ومجنون . عکسهای جدید شبنم قلی خانی , عکسهای نایاب شبنم قلی خانی , عکسهای شبنم قلی انی , بیوگرافی شبنم قلی خانی , عکسهای بازیگران سینما , عکسهای الناز شاکردوست , عکس , فیلم , الناز شاکردوست , عکسهای هنرمندان , عکسهای سینا , عکسهای بازیگران زن , عکسهای بازیگران زن ایرانی وخارجی , عکسهای بازیگران خارجی , عکسهای بازیگر زن , بازیگر زن , الناز , شاکردوست , عکس هندی , فیلم هندی ,دانلود جدیدترین آهنگها..

جمعه 20 تير 1393
ن : derali

موسیقی متن و تیتراژ فیلم فرانسوی آملی Amélie

موسیقی متن و تیتراژ فیلم فرانسوی آملی Amélie

 

 فیلم Amélie اثری است در ژانر کمدی فانتزی و عاشقانه که داستان آملی پولـن دختر جوان تنهایی است که بیشتر عمرش را در رویا سپری می کند. در کودکی به خاطر داشـتن مادری عصبی و پدری بی اعتنا از داشتن دوست ناامید می شــود. در بزرگ سالگی به عنوان پیشخدمت در کافه ای کار می کند و همواره در تنهایی زندگی می کند و هدفی را دنبال نمی کند ، اما یافتن یک جعبه قدیمی که متعلق به ساکن قبلی بود او رابه تلاش برای برگرداندن آن به صاحبش وا می دارد. شادی حاصل از این کار او را به کمک کردن به مردم علاقه مند می کند.  . .
 

 

دریافت کنید:
 

http://upload.98love.ir/music/Yann%20Tiersen-Amelie-98love.ir.zip


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ بی کلام عاشقانه، کلیپ های تصویری عاشقانه، ،
:: برچسب‌ها: فیلم Amélie , موسیقی فیلم عاشقانه , داستان آملی پولـن , دانلود موسیقی فیلم آملی , ,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقان واقعی و آدرس eshgh200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.